You are not logged in.

Search results

Search results 1-20 of 628.

Yesterday, 3:31pm

Author: Kurtcobain

Update 9.0.00.19: Awakening

Da in den Patchnotes diesbezüglich nichts steht, denke ich, ist die Antwort Nein @Xaido

Saturday, February 17th 2018, 10:28am

Sammleredition Awakening

sau komischer Gedanke, wäre ein super Video

Friday, February 16th 2018, 1:28pm

Sammleredition Awakening

Hey AoP, hab mal wgen dem kelpie gefragt http://prntscr.com/ifl7ry es ist diese hier

Thursday, February 15th 2018, 8:03pm

Sammleredition Awakening

Sasser bezüglich deiner Fragen höre ich morgen mal genau nach. Bin leider grade erst von Arbeit gekommen und jetzt ist deren Büro zu.

Thursday, February 15th 2018, 8:02pm

Sammleredition Awakening

Meines Wissens bedeutet pre order, dass du es jetzt vergünstigt kaufen kannst und zum Release erhälst Daher hast du das Geld nicht ins Klo gefeuert sondern hast dir vorab zu günstigem Preis etwas gekauft für was du bei Release hättest mehr zahlen müssen. Zum Release Termin jedoch kann ich zzt noch nichts sagen, da ich ihn selber nicht kenne, doch aus Erfahrung würde ich sagen das es ja nun nicht mehr zu lange dauern sollte wenn sie schon die CE anbieten

Thursday, February 15th 2018, 11:13am

Sammleredition Awakening

Sollte angepasst worden sein heute morgen! Grüße Kurt

Thursday, February 15th 2018, 11:06am

About Allods 9.0

Hey darkprince, Thing like Chopper keychain, Cc's and lightning bolt kelpie will not give out on Smugglers Paradies! These are CS items you normaly dont get there cause these items are only for f2p Servers. Greetz Kurt

Thursday, February 15th 2018, 9:20am

Collector Edition?

Will close the thread now cause the question is answered.

Tuesday, February 13th 2018, 8:26am

Collector Edition !!

Hallo Laany Die Probleme mit der CE sollten nun behoben sein. Grüße Kurt

Tuesday, February 13th 2018, 8:22am

Bought a collector's edition how do I get it?

Hey folks Yes the Problem with Collectors Edition should be solved and it should work fine now again! If you have still problems with it use this thread again for your posts. Thanks for your patience and enjoy your CE. Kurt

Thursday, February 8th 2018, 9:34am

Collector Edition !!

Hallo Laany Zur Zeit scheint es Probleme mit der CE zu geben. Hast du schon ein Ticket geschrieben? Wir versuchen das Problem so schnell wie möglich zu lösen! Viele Grüße Kurt

Monday, February 5th 2018, 7:00pm

Schatulle des Codex Carnifex

Hallo zusammen, wie uns aufgefallen ist, ist uns bei diesem Verkauf ein Fehler unterlaufen. Der Preis pro Schatulle sollte 29 Kristalle sein. Dieser wurde nun auch angepasst. Solltet Ihr bereits vor der Anpassung eingekauft haben meldet Euch bitte per Ticket bei unserem Support. Grüße Kurt

Saturday, February 3rd 2018, 12:28pm

Observator (easy) teleports out!

Hey Elyon Thanks for your report. Our Support Team is looking into that problem. Greetz Kurt

Saturday, February 3rd 2018, 12:25pm

Maintenance Is Over!

Hey there, Hard Mode should be fine again Greetz Kurt

Thursday, January 25th 2018, 10:20am

account being banned

Hey guys, i know most of you are know it but again as reminder: pls dont answer to your own Ticket if you dont have a respond on it, that brings your Ticket back in the que ! I know this whole situation is frustrating for most of you pls have patience and bring all what you could to the support that they proof all your cases greetz Kurt

Tuesday, December 26th 2017, 12:59pm

Global Costume Sale: Now Live! 25/12/2017

Hey rinroken, i´m sry to write but it is not possible to transfer it to the subserver greetz Kurt

Tuesday, December 26th 2017, 10:11am

Globaler Kostümverkauf: Jetzt Verfügbar! 25/12/2017

Hallo Berliner, die Kostüme sind leider nicht auf dem p2p Server erhältlich. Frohe Weihnachten Kurt