You are not logged in.

Search results

Search results 1-20 of 459.

Friday, March 15th 2019, 9:18am

Author: Aionwen

Its about bonus from charging (premium crystals)

Same issue here, did chashup and got no recognizable amount of bonus from bonusevent. i did NOT do it by ingamelink, just by manual on webside, guess that was the deal.

Friday, February 22nd 2019, 3:27pm

Wir Haben Neue Sammlereditionen Für Euch!

!Danke Danke Danke! auf die Schattierung hab ich gewartet. Gestern noch vom CMod gehört das die wohl nie kommen wird, heute ist sie da! Ich wusste ihr lasst euch keine Chance entgehen alten Ramsch zu verklauben, nur leider wieder so unglücklich kurz vorm patch wo man dann sicher gleich nochmal nachblechen muss wegen diverser "Verbesserungen" ...

Saturday, January 26th 2019, 12:38pm

How to BG BIG GUIDE

DO YOUR FUCKING JOB! thats all... someone might be overstrained by killin a specific object or just simply MOVE.. u might consider to use a postit at your screen or something that reminds ur puny so called brain? or just dont share ur account with ur little sister maybe... ah, jes and i forgot, especially for this warriors+palas who needs do dance around like faggots and this superclever rangedds eg Mage+Scout - in this game in pvp u cannot attack and kite simultaniously. i know its very very ha...

Saturday, January 26th 2019, 10:24am

Lootpet failed

Hallo, würdet ihr bitte das Lootpet überarbeiten. Die neuen Mounts sind so schnell, das ich anhalten und zurückfahren muss, um Kräuter einzusammeln für die meine Elster schon losgeflogen war, aber resetet wurde. Die Elster fliegt zu langsam, auch für einen Blitzschlag der nicht blitzt, mal abgesehen davon das sie fast nie zum nächsten Loot fliegt sondern sich meist eines der am weitesten entfernten Kräuter zum aufheben aussucht. Auch scheint sie eine Priorisierung von Erzen zu haben... Erze sind...

Saturday, January 26th 2019, 10:08am

Balancing in Battlegrounds

Würdet ihr bitte aufhören die BGs zu "balancen" indem ihr allen DPS in einen und allen HPS in den anderen Raid steckt. Das ist Pseudobalancing, um nicht Bullenscheisse zu sagen. Klingt zwar im ersten Moment passabel, es ist aber unfair. Ihr gebt DDs ausreichend Mittel und Möglichkeiten Heiler downzukriegen (grade erst kam ein neues Elixier raus das den Heiler 10secs völlig wehrlos macht) aber den Heilern keine Möglichkeit etwas gegen die DDs zu tun. Den einen Raid kostet es zumeist nur Zeit die ...

Saturday, January 26th 2019, 9:46am

Rollenwechsel nicht möglich in Warteschlange

Salut, wenn man für Battleground in der Warteschlange steht kann ich meine Rolle nicht wechseln. Wenn man sich zusätzlich für Dungeons anmeldet ist dann der Rollenwechsel nicht möglich. Die Beschränkung macht recht wenig Sinn da für BG noch nie nach einer Rolle gefragt wurde.

Monday, November 19th 2018, 8:06pm

Make the current Crystal Chips sale available for boutique crystals please

helloo, i have a question... i dont understand why is the price higher after conversion? didnt u get minimum same amount of premiumcrystals for boutiquecrystals? i thought they changed ratio so u get more premiumcrstals out of fewer boutiquecrystals... in advertise they wrote 60% rabatt, shouldnt it be 60% either both currencys? 60% is good imho, did they fail again or is this new business art... ? thanx for any clou ps: yesterday i thunderstroke some guy in new battleground coz we were at point...

Wednesday, November 14th 2018, 6:38pm

Globaler Kostümverkauf: Jetzt Verfügbar! 14/11/2018

Habs gecheckt.. Und wieder sind die Kostüme für das inaktive Patensystem nicht kaufbar.. Ihr wollt anscheinend kein Geld.. Ich checks einfach nich..

Thursday, September 27th 2018, 11:38pm

Summoner vs Mage

only one thought.. with both classes.. as dps.. stay in healrange (proximately 30)

Thursday, September 27th 2018, 3:54pm

Make GOBLINBALL great again

goblinball splits community even more then allods p2w-pvp.. in fact it was and is just a sb-gold-station for a handfull peeps not annoyed by the horrific music instaaggroflaming by "teammates" or the "game" itself. pls just remove this mess or give it a fix scedule like AoD and increase players to 12 or something pro tipp: all other problems will vanish easy by removing any relevant reward from that tarded minigame with way da heck to much reward

Thursday, August 23rd 2018, 12:49pm

New Collector’S Editions Added!

@ toronto in german add for the edition it reads "all items are bound to the character"

Wednesday, August 22nd 2018, 6:17pm

Einstieg in Allods online 2018

ticket schreiben?

Tuesday, August 21st 2018, 10:27pm

Mounts skills

maybe u cannot use them coz u dont have them activated. maybe thats the reason why u cannot see them at stable... in general u have to bind a mount to ur char by activating the item, then it appears in ur stable. otherwise ur request sounds like u gained some temporary mounts by not noticing that they are temporary or ur game crashed and u have to relog... so pls first check ur bag for items, this mounts u should not see at stable, second check ur stable for temporary mounts. if u have no empty ...

Friday, August 3rd 2018, 7:42pm

New Heal (forgot name)

Hi fans.. woohoow fixed gcd, finally.. BUT me is kinda wonderish coz i founda new Heal, 1 Rubi = 1 New Heal rank1 no further components, curious, and its percentage so no push from anything?!? What is it for and what it is supposed to do? it has 24secs cd and heals 10% maxhp + shield 10% maxhp.. pls give me a clou!?!

Friday, July 20th 2018, 12:42pm

Bestellt jetzt die Sammlereditionen für das 9.0.1 «Ascension» Update vor!

Ich bitte meine Unwissenheit zu entschuldigen, ich habe keinen Blassen Schimmer wer wieso und warum was bei euch tut, aber es wäre echt toll wenn ihr es irgendwie auf die Reihe kriegen würdet den Inhalt der Sammlereditionen detailierter darzustellen. Wie sieht diese Uniform genau aus? Was macht dieser Verwüster-Zombie bzw wozu ist er gut? Ich weiss Allods macht es schon seit Jahren so das niemand über nichts im Vorhinein informiert wird vor allem nicht bei Verkäufen, aber irgendwann müsstest sel...

Monday, July 16th 2018, 12:29am

Rare Costumes / Mount Skins / Assault Shell Skins

nah nottaccord, there are better options to get dress and drive fancy, lets fight it out!

Saturday, July 14th 2018, 3:53pm

Rare Costumes / Mount Skins / Assault Shell Skins

+ for more costumes + for rare costumes and pls permanent weapon skins too, i want to have this back: greetz your penimaster

Thursday, July 12th 2018, 10:30pm

Immer an der falschen Stelle

mmhm, es gibt keine dritte quest für level 23.. du kannst mit jeder Uest die exp gibt lvl 23 erreichen .. aber es gibt mehrere quests wo du einen dämon töten musst und auch eine am Strand/Rand.. Liga oder Imperibums? ich tippe mal es ist die stelle in asee nahe des landungspiers wo du mit dem schiff angekommen bist unten beim Ligalager .. da ist ein NPC unter einem Baum stehend der unter anderem die Quest gab/gibt bei dem man die schwebenden Steine finden soll .. wenn du ein stück weit an dem vo...

Wednesday, July 11th 2018, 2:31pm

I went from lvl 1-76 in 3 hrs ?

this would be the most stylish russian way to get rid of all these kids ignoring searchfunction and would skyrocket allods fame recognition for sure .. thinking about it .. they should do this!!!

Monday, July 9th 2018, 10:20pm

I went from lvl 1-76 in 3 hrs ?

jes for sure i will do but first i have to click some stuff in my bag im not in the mood to read the tooltip so i can ask in forum instead of ingamechat, OKI?