You are not logged in.

Search results

Search results 1-20 of 40.

Thursday, April 3rd 2014, 8:22pm

Author: _Samsunlu_55

Where is the forget password..?

Where is the forget password button ?..

Thursday, April 3rd 2014, 8:04pm

Author: _Samsunlu_55

Hesap transferi rehberi

Ya 40 levellik okçuya dayanamıyom daha fazla şifre değistirne ekranı gelsin artık WHERE İS THE FORGET PASSWORD BUTTON ?? Bide yabancı foruma dalim ne zaman gelceni biliyolarmı ?

Thursday, April 3rd 2014, 7:34pm

Author: _Samsunlu_55

Hesap transferi rehberi

Kahretsin ya asıl hesabın my.com şifresini unuttum neyse 1 2 güne gelir sifre degiştirme yeri

Thursday, April 3rd 2014, 7:27pm

Author: _Samsunlu_55

Hesap transferi rehberi

Şifre esli tr de kullandığımız şifremi yoksa bu my.comdan gelenmi

Thursday, April 3rd 2014, 7:23pm

Author: _Samsunlu_55

Hesap transferi rehberi

Yükledim sonunda oyunu herşy sorunsuz bu arada şifre yerine ne yazıyoduk ?

Thursday, April 3rd 2014, 6:38pm

Author: _Samsunlu_55

Şifre mi Unuttum

Benimde mail değistirme sıkıntım vardı ama herşeyi kapatmışlar 1 2 güne açılır

Thursday, April 3rd 2014, 6:34pm

Author: _Samsunlu_55

Şifre mi Unuttum

Forum şimdilik işlev dışı Ortalaık yatışana kadar beklicen mecbur

Thursday, April 3rd 2014, 6:23pm

Author: _Samsunlu_55

I've been cheated by the game. - Oyun Tarafından Dolandırıldım.

Sacrifice kendi düşen.ağlamaz ne demek ya ??!! Biz naptıkta çukura düştük şimdi? Sen giremesseydin şimdi forumun bi tarafında yalvarıyodun millete !! REHBER VARMIŞ !! Adama oyuna giremiyoz diyoz adam hesap tasıma rehberi var diyo..La ne alakası var !oyuna 10 larca sebepten giremeyen var sen hesap taşıma rehberi diyon..Başınıza gelmediya hemen zeytinyağı gibi üste çıkın..

Thursday, April 3rd 2014, 5:40pm

Author: _Samsunlu_55

Karekterde sıkıntı

Kardeşim 2 keremi otmail yazdın

Thursday, April 3rd 2014, 5:38pm

Author: _Samsunlu_55

Ayarlar??

Aynen

Thursday, April 3rd 2014, 5:36pm

Author: _Samsunlu_55

Oyuna girdim fakat..

Yaw siz o hızla oyunu nasıl oynuyonuz Ben yemek yiyene kadar yüklendi vallaha

Thursday, April 3rd 2014, 1:16pm

Author: _Samsunlu_55

Drakdish isimli adminden selamlar!

MRTKTLG senin umrunda olmayabilir ama benim umrumda .. Adam dostça bi mesaj paylamış dediğine bak.. Adam bizi önemsiyo daha NE İSTİYOSUN !! ÖNCEKİ YÖNETİM GİBİ YAPSA DAHAMI İYİ OLCAKTI ??

Thursday, April 3rd 2014, 12:26pm

Author: _Samsunlu_55

Ses Ver Türkiye -Hello Europe-

Bende burdayım Hülooo

Thursday, April 3rd 2014, 11:38am

Author: _Samsunlu_55

Karakterim Kayboldu La

Nasıl halleetin ?

Thursday, April 3rd 2014, 11:36am

Author: _Samsunlu_55

Eski Launcherdan Oyuna Girmek [Çözüm]

Offical adamlar taşımayı sormuyo oyuna girmiyo diyo

Thursday, April 3rd 2014, 11:33am

Author: _Samsunlu_55

Eski Launcherdan Oyuna Girmek [Çözüm]

Şifre kısmına uid le başlayan şeyi yaz bi

Thursday, April 3rd 2014, 11:27am

Author: _Samsunlu_55

Eski Launcherdan Oyuna Girmek [Çözüm]

Güncelleme geldimi yani Hadi la ona göre eve gitcem

Thursday, April 3rd 2014, 11:25am

Author: _Samsunlu_55

Eski Launcherdan Oyuna Girmek [Çözüm]

Asasin ne kadar sağlamcısın Demek uidxxxx Evet onu yazcan