You are not logged in.

Search results

Search results 1-20 of 471.

Saturday, May 18th 2019, 1:06pm

Author: Aionwen

engineer support build someone help me ?

low talent low rubies pvp build has offensivebuffrubie but no offensivebuff...

Tuesday, April 9th 2019, 1:39pm

Rate My Build

Levelbuild Warden Support Aspect i used this with heals and shields the patchs before to get maxlvl, but heals and shields was nerft... unfortunatly u got aspect and teleport relativly late but aspect, teleport and aoeleafes with poisonDoTrubis was key for me to aoegrind. It was kinda comfortable compared to other classes coz kiting with massslow is easy going and pet saves your ass when u run run run... In distortions it was amazing how fast mobs die under ur mercs when u apply vulnerabilitybuf...

Saturday, March 30th 2019, 12:18am

Magic Furnace Mount

it was available first during a Winterevent i believe so a furnance would fit "story"? its not as bad as its look like, a short period it was the best freemount. has falldamage but is quiet fast in speed and mountingtime and kinda comfortable if you had wulf or griffin before if its permanent i would guess evry1 gets one with this milestonechest even when temporary but i wouldnt wonder if you got a random temporary mount.

Thursday, March 28th 2019, 10:35am

How's warrior these days?

take Ulti like all naabs and be happy...

Thursday, March 28th 2019, 10:32am

Ping suddenly unplayable

"maybe a fix is on its way" XDXDXDXD THE PROBLEM will be definitly on YOUR side... whatever its origin is XDXDXD

Tuesday, March 26th 2019, 2:51pm

Offer: The Wheel of Fortune - Increased bonuses! - 25/03/2019

Helloo, im not into gambling and dont want to, but im curious, did any1 get something intresting from this wheel? i dont need oldmounts, bigger bag/bank, costumes beside costumes from tycoontrader which shameful ARENT awailable during costumesale.. and for honest the next carnevalsmask i get from allods so called "random"algorithm will ragequit me for minimum 1 hour i remember one of my first prophetcardevents, i picked, the cards did turn and at half way i saw !with my own eyes! a nice trophy.....

Tuesday, March 26th 2019, 2:32pm

Upgrading 85

i am happy with this levelingphase this patch. to bring 20 chars through sogot without 85er gear lasts more then an hour, in my mazes it lasts even with only three mobs not even in the first room and Luckymoments circa half an hour. some guys wrote its boring and i dont judge this statement but i found it kinda meditativ and it was so repetitiv that i could do it during watching (more listening) videos and was surprised how fast it was by not feeling so, i just did it by not be aware of progress...

Tuesday, March 26th 2019, 2:08pm

Balancing in Battlegrounds

Ich habs schon versucht als Bardesupport in BGs und das funzt auch recht gut. Selbst mit schlechterem Equip greift die Rota und man wird auch schnell als Problem identifiziert und ausgeschaltet, was also eigentlich ein positives Zeichen ist, aber als Support unterstütze ich eigentlich nur meine Gruppe richtig und die, wenn sie mal vollzählig bei Kampfbeginn ist, teilt sich ziemlich konsequent immer auf und ich kann mich entscheiden renne ich zweien oder dreien hinterher und im Verlaufe des Kampf...

Monday, March 25th 2019, 4:11pm

*Push* Es hört einfach nicht auf, ihr stellt den HPS immernoch dem DPS gegenüber und sorry ich weiss nicht welche Wortwahl für diesen Mist angebracht wäre, es regt einfach nur auf weil es unfair ist und einen nur zu dem Schluss bringt das die Entwickler unfähig sind. Es ist eine Sache mit 60k LP Onehit zu sein, eine andere als Fullheal Onehit zu sein, es ist auch eine andere Sache wenn ihr mit der Trinity nicht umgehen könnt oder wollt oder sich eure Zielgruppe geändert hat, alles schön und gut ...

Friday, March 22nd 2019, 9:57am

Crystal packs at a huge discount!

where is the discount !? 20 000 crystals = 100€ ?? when i pay 10€ i get 1000 bcs and therefor 2000 crystals so where is the discount when i get 20 000 for 100€

Friday, March 15th 2019, 9:18am

Its about bonus from charging (premium crystals)

Same issue here, did chashup and got no recognizable amount of bonus from bonusevent. i did NOT do it by ingamelink, just by manual on webside, guess that was the deal.

Friday, February 22nd 2019, 3:27pm

Wir Haben Neue Sammlereditionen Für Euch!

!Danke Danke Danke! auf die Schattierung hab ich gewartet. Gestern noch vom CMod gehört das die wohl nie kommen wird, heute ist sie da! Ich wusste ihr lasst euch keine Chance entgehen alten Ramsch zu verklauben, nur leider wieder so unglücklich kurz vorm patch wo man dann sicher gleich nochmal nachblechen muss wegen diverser "Verbesserungen" ...

Saturday, January 26th 2019, 12:38pm

How to BG BIG GUIDE

DO YOUR FUCKING JOB! thats all... someone might be overstrained by killin a specific object or just simply MOVE.. u might consider to use a postit at your screen or something that reminds ur puny so called brain? or just dont share ur account with ur little sister maybe... ah, jes and i forgot, especially for this warriors+palas who needs do dance around like faggots and this superclever rangedds eg Mage+Scout - in this game in pvp u cannot attack and kite simultaniously. i know its very very ha...

Saturday, January 26th 2019, 10:24am

Lootpet failed

Hallo, würdet ihr bitte das Lootpet überarbeiten. Die neuen Mounts sind so schnell, das ich anhalten und zurückfahren muss, um Kräuter einzusammeln für die meine Elster schon losgeflogen war, aber resetet wurde. Die Elster fliegt zu langsam, auch für einen Blitzschlag der nicht blitzt, mal abgesehen davon das sie fast nie zum nächsten Loot fliegt sondern sich meist eines der am weitesten entfernten Kräuter zum aufheben aussucht. Auch scheint sie eine Priorisierung von Erzen zu haben... Erze sind...

Saturday, January 26th 2019, 10:08am

Würdet ihr bitte aufhören die BGs zu "balancen" indem ihr allen DPS in einen und allen HPS in den anderen Raid steckt. Das ist Pseudobalancing, um nicht Bullenscheisse zu sagen. Klingt zwar im ersten Moment passabel, es ist aber unfair. Ihr gebt DDs ausreichend Mittel und Möglichkeiten Heiler downzukriegen (grade erst kam ein neues Elixier raus das den Heiler 10secs völlig wehrlos macht) aber den Heilern keine Möglichkeit etwas gegen die DDs zu tun. Den einen Raid kostet es zumeist nur Zeit die ...

Saturday, January 26th 2019, 9:46am

Rollenwechsel nicht möglich in Warteschlange

Salut, wenn man für Battleground in der Warteschlange steht kann ich meine Rolle nicht wechseln. Wenn man sich zusätzlich für Dungeons anmeldet ist dann der Rollenwechsel nicht möglich. Die Beschränkung macht recht wenig Sinn da für BG noch nie nach einer Rolle gefragt wurde.

Monday, November 19th 2018, 8:06pm

Make the current Crystal Chips sale available for boutique crystals please

helloo, i have a question... i dont understand why is the price higher after conversion? didnt u get minimum same amount of premiumcrystals for boutiquecrystals? i thought they changed ratio so u get more premiumcrstals out of fewer boutiquecrystals... in advertise they wrote 60% rabatt, shouldnt it be 60% either both currencys? 60% is good imho, did they fail again or is this new business art... ? thanx for any clou ps: yesterday i thunderstroke some guy in new battleground coz we were at point...

Wednesday, November 14th 2018, 6:38pm

Globaler Kostümverkauf: Jetzt Verfügbar! 14/11/2018

Habs gecheckt.. Und wieder sind die Kostüme für das inaktive Patensystem nicht kaufbar.. Ihr wollt anscheinend kein Geld.. Ich checks einfach nich..