You are not logged in.

Search results

Search results 1-20 of 40.

Wednesday, April 10th 2019, 9:39am

Author: Misbehavior

Observatorium Tool

Quoted from "Noah1" It's Acceptable cuz of vote system, it's how democracy work, if thay are 10ppl and another 2ppl joined it's eazier to ask this 2 ppl to leave, or you prefer thay leave as 10ppl, so you stay in raid alone, it's like thay not join at all, so you still culd wait, this not change much, i no see why thay schold leave reward from boss cuz of 1-2 random ppl, maybe it's not look nice from your site, but you schold understend them from thay perspective as thay joined as more ppl BS ....

Wednesday, April 3rd 2019, 9:32am

Observatorium Tool

Quoted from "Rayofsshadow" Like Noah said, they failed doing it in Normal and they want to make sure everyone in THEIR raid gets it complete, It is a strategy which I also find acceptable, if ur random, and dont mind other randoms, just queue again, It pops every 10min if enough ppl are queued. What im trying to say is, they are making sure everyone they just spent "2h hours" raiding gets their loot, cuz queuing alone and always have randoms who dies is not funny and time consuming Acceptable??...

Tuesday, April 2nd 2019, 9:58am

Observatorium Tool

Noah, that was a top CS guild doing it, So they have no problem in doing it, even if half of the grp would have had no clue, but they forced everyone in leave the raid or getting kicked with a 30min debuff, so wondering what they have to hide.

Saturday, March 30th 2019, 8:55pm

Observatorium Tool

Observatorium Tool Ich nehme an, dass das Tool dafür gedacht ist, dass sich dort jeder anmelden kann und für Randoms gedacht ist? Also die Theorie In der Praktik sieht es aber so aus, dass man über 30 Minuten wartet, dann endlich reinkommt (man braucht es ja für die Relikte und Tunier des Blutes) und dann eine freundliche Stimme von einer großen Imp Gilde in Raid-Chat dir sagt, man solle den Raid verlassen, weil es ein Gilden-Raid ist, oder man werde gekickt. Da fragt man sich doch, was dort gem...

Monday, February 8th 2016, 4:06pm

How Does High End Endgame Gear Work? Bind On Pickup? Whats Cash Shop Like? Whats Community Like?

Quoted from "ALLODS-ONLINE-PLAYER" cashitems can also obtained without $, by farming gold and using the exchange service (gold -> BC) OMG you really believe it with a exchange-rate 1:315 ? If you want to buy just 1 chest, you have to pay 54k gold and maybe you get useless fragments WAKE UP, you can farm a shit, maybe lv 5 or 6 runes and first green pages of all those CS

Thursday, February 4th 2016, 10:34pm

Allods Ru auf Steam und wann unser Client?

Hab es nicht auf ru- servern gecheckt, ich weiß auch nicht wie der Kurs bei steam ist um kristalle zu kaufen, nur in der boutique ist alles um die hälfte billiger als bei uns

Monday, February 1st 2016, 10:16pm

wie ich gesehen habe, kannste dir mit cash auch nur sachen aus dem shop kaufen , denn der wechsel npc beim ah steht zwar da, aber der redet nicht mit dir

Monday, February 1st 2016, 10:10pm

Privatallod quest Arena des Todes

die quest ist seit jahren verbuggt, aber es scheint ja niemanden zu stören

Monday, February 1st 2016, 7:51am

Quoted from "Gramarye" Quoted from "Lioo" Wenn mich nicht alles täuscht ... (Ich kann halt kein Russisch) dann hat Allods RU einen separaten Steam Server, für die die über Steam, spielen wollen. Wenn dies für uns genauso umgesetzt wird und ein dritter Server für Steam dazu kommt, dann musst du Steam installieren um auf den Steamserver zu kommen oder es lassen um weiterhin auf new Fronter oder den anderen zu spielen. Eher unwahrscheinlich, dass das so eintritt. Ich bezweifle auch stark, dass es ...

Saturday, January 2nd 2016, 10:31am

Getting banned for no reason ( Mobsterr )

Do you feel the cow in you? Allods wants more milk (cash) without doing anything for you, bad (none) customer service, banning people for nothing. Not even christmas present, oh wait...we got a free video to watch. I mean come on all that looks like they want that we leave the EU server, so they can close it. Well I will shut up before I get another 3 days ban, because I said something that staff don`t like, going back to play "CHESS"

Tuesday, December 8th 2015, 11:27am

Emote "Winken" fort

Dein Ernst? Andere Probleme haste nicht oder?

Friday, November 27th 2015, 10:10am

Geschenk für den Helden

Patchnotes: Verbrauchbare Tränen des Drachen, die als Geschenk für den Helden erhältlich sind, können auch erlangt werden, wenn ihr eine dauerhafte Träne des Drachen besitzt. Das Mächtige Elixier des Glaubens ist nicht durch den Schatz des Helden erhältlich. ____________________________________________________ sehr witzig!!! Nachdem Fayne meinte, wir brauchen die quest ja nicht oder sollten sie gar nicht haben, als ich das Problem ansprach (Topic wurde natürlich gelöscht) und sie daraufhin einfa...

Tuesday, November 3rd 2015, 7:50am

Kernwandler Buggy

ach komm schon, ist doch wahr!! Bevor man einen patch reinbringt, sollte man den Mist auch testen, ob alles funktioniert, aber Hauptsache neue Kernwandler stehen im AH und Halloween bringt Cash in die Allodskasse, wir müssen doch gemolken werden und Support gab es seit Gpotato hier ja eh nicht.

Monday, November 2nd 2015, 2:19pm

Kernwandler Buggy

wofür war jetzt das update? Kernwandler gehen immer noch nicht

Saturday, October 31st 2015, 9:15am

Impossibilité de switch de class

moi aussi !!! Changeur de classe pas possible

Friday, September 11th 2015, 7:56am

Game became unplayable after the latest maintenance (lag!)

Quoted from "Windstorm" Its the 3rd day since mainteinance ,and i did all possibile things i could .I expect some help from the support since i still can't play normally yet .It's the 3rd day that the game its frustrating to play,no fun at all ,and seems no one bothers to fix this thing already .Incredibile bad service ,bad comunication ,neglijence against your players and i really wish this WON'T be put on steam ,ever ,because ,if its that way ,its not worth -just a humble oppinion from an irr...

Tuesday, September 8th 2015, 11:02am

Zahlungsprobleme (behoben)

Ach quatsch, neues Geld muß doch reinkommen, wir anderen haben ja schon bezahlt, ist denen doch egal ob wir 1 Woche oder 2 drauf warten, die sitzen am längeren Hebel. Früher gab es ja für sowas noch Entschädigungen, heute kommt man sich eigentlich nur gemelkt vor, einzahlen ja, support bei Problemen nein und wenn dann wochenlanges Warten. Ich meine, bei dem Umsatz sollte doch mal Gehalt für mehr Personen im Support da sein, Allods steht da an letzter Stelle.

Monday, July 6th 2015, 5:54pm

Absolute Inkompetenz (Support)

Ich hoffe ja, dass Fayne das hier sieht

Monday, July 6th 2015, 2:37pm

Absolute Inkompetenz (Support)

Also seit einer Woche schlag ich mich jetzt mit dem Support rum, am Anfang schien es jemand anders zu sein, denn der gewisse Support erkannte das Problem und versucht zu helfen. Zum Problem: Ausgangsklasse Main: Behüter Mit dem Behüter habe ich den "Versteinerten Kern des Barden" aktiviert ---------------------------------------------------- Auf meinem Behüter habe ich dann einen normalen Kernwandler zum Dämo angewendet (also endgültige, einmalige Verwandlung zum Dämo) Ich müßte jetzt eigentlich...

Monday, June 22nd 2015, 8:47am

Permanent core morphers

Quoted from "Venality" If you are a scout and you use the legend core morpher (one time use) to change it to healer, the next time you use the paladin petrified core SHOULD give you a healer core impression you can use to switch back to your "original" class. That`s not working Starting class: Warden Mythic core class: Bard Now Using: Summoner instead of warden When I go to the goblin npc , he gives me a warden instead of a summoner