Sie sind nicht angemeldet.

Lieber Besucher, herzlich willkommen bei: Allods Online Forum. Falls dies Ihr erster Besuch auf dieser Seite ist, lesen Sie sich bitte die Hilfe durch. Dort wird Ihnen die Bedienung dieser Seite näher erläutert. Darüber hinaus sollten Sie sich registrieren, um alle Funktionen dieser Seite nutzen zu können. Benutzen Sie das Registrierungsformular, um sich zu registrieren oder informieren Sie sich ausführlich über den Registrierungsvorgang. Falls Sie sich bereits zu einem früheren Zeitpunkt registriert haben, können Sie sich hier anmelden.

1

wcf.global.timeFormatLocalized

KenanReyiz

Fortgeschrittener

  • »KenanReyiz« ist der Autor dieses Themas

Beiträge: 299

Wohnort: Türkiye/İstanbul

Beruf: BAU Reklamcılık Bölümü

  • Nachricht senden

The Death Dynasty (İmparatorluk Tarafı Birliği)

Yeni birliğimiz için tıkla.

Forgotten Birliği Define Avcısı
Smugglers Paradise - P2P

Dieser Beitrag wurde bereits 43 mal editiert, zuletzt von »KenanReyiz« (wcf.global.shortTimeFormatLocalized)


2

wcf.global.timeFormatLocalized

Arkadaşlar bu birliğe geldiğim ilk zamanlar çok fazla bilgim yoktu ama cidden arkadaşların bütün bilgisinden faydalanıp güzel bir şeyler başarmak bizleri mutlu etti.. Ve para harcamadan emeğimizin karşılığını almak paha biçilmez .. Buyrun hepinizi bekliyoruz

3

wcf.global.timeFormatLocalized

Herkese merhaba arkadaşlar

Ben p2p sunucusu ilk açıldığında oyuna giriş yapıp son seviyeye kadar lvl gelişimimi tamamlamıştım ve artık astrale çıkma zamanıdır diyerek f2p deki gibi alışık olduğumuz bir kalabalık hayaliyle dünya gözüne geldim ve tam bir şok içine girdim kimseler yoktu tamamen bomboştu bi kaç gün daha takıldıktan sonra oyunu bıraktım ve forumlardan takibe başladım oyuncu sayılarını türk birliği olup olmadığı devamlı forum üzerinden izliyordum

Ve bir gün türk birliğinin kurulduğunu forum üzerinden okudum ve oyuncu sayısı olarak 15 kişi civarında olduğunu okuyunca düşündümki herkes kalabalıklaşsın girerim diye düşünürse nasıl kalabalık olacak dedim kendi kendime ver üyeliğimi tekrardan aktive edip başladım gece 1 de KenanReyiz e oyun içinden yazzdım ve beni birliğe aldı ve 5 gündür oyundayım 5 günlük birlikteki gözlemlerime bakınca kardeşlik ve yardımlaşma çok iyi durumda birisi birşey sorduğunda yada yardım istediğinde anında ilgileniliyor rc üzerinden muhabbetler ayrı bir güzellik katıyor oyuna yukarda kenan kardeşiminde belirttiği gibi oyuncu sayımız aynı anda aktif 10 ile 15 kişi arasında değişebiliyor

OYUN BOŞ DİYE GELMEYEN 30 KİŞİNİN MSJINI GÖRMÜŞÜMDÜRKİ MSJ YAZMAYANLAR AYRI SİZDE GELİN 15 KİŞİ 45 KİŞİ OLSUN

ben burdayım ve sizleride beklerim gece 12den sonra yönetici arkadaşlara ulaşamazsanızki bu çok zor bir ihtimal oyundaki karakterimin adı yalesa bana ulabilirsiniz ben elimden gelen yardımı yapmaya hazırım cümlenize iyi oyunlar dilerim

4

wcf.global.timeFormatLocalized

KenanReyiz

Fortgeschrittener

  • »KenanReyiz« ist der Autor dieses Themas

Beiträge: 299

Wohnort: Türkiye/İstanbul

Beruf: BAU Reklamcılık Bölümü

  • Nachricht senden

Herkese merhaba arkadaşlar

Ben p2p sunucusu ilk açıldığında oyuna giriş yapıp son seviyeye kadar lvl gelişimimi tamamlamıştım ..... adı yalesa bana ulabilirsiniz ben elimden gelen yardımı yapmaya hazırım cümlenize iyi oyunlar dilerim
Mustafa abim cok guzel anlatmissin eline saglik

Forgotten Birliği Define Avcısı
Smugglers Paradise - P2P

5

wcf.global.timeFormatLocalized

öyle ama kenan yanlışmı düşünüyorum her server boş diyen gelse serverde aktif larak 40-50 kişi oluruz

benim için şuanki muhabbet ortamı benim için yeterli ayrıca burdan ynamayı düşünler için bişe daha ekleyeyim

7.0 güncellemesi öncesi eğer lvl sınırı 70 olursa şuan başlamak için en iyi zaman hem lvl gelişimlerini tmmlamış olurlar hemde diğer oynayan oyunculardan abartılı bir geri kalma olayı olmaz

6

wcf.global.timeFormatLocalized

KenanReyiz

Fortgeschrittener

  • »KenanReyiz« ist der Autor dieses Themas

Beiträge: 299

Wohnort: Türkiye/İstanbul

Beruf: BAU Reklamcılık Bölümü

  • Nachricht senden

öyle ama kenan yanlışmı düşünüyorum her server boş diyen gelse serverde aktif larak 40-50 kişi oluruz ...
Evet abi bu konuda cok haklisin suana kadar gelen herkez bu onyargidan kurtulup kalici olsaydi suan 150 kisilik bir birlik olurduk.

Forgotten Birliği Define Avcısı
Smugglers Paradise - P2P

7

wcf.global.timeFormatLocalized

Oyuna başladığımda şüphelerim vardı şüphelerim oyuncu sayısı felan değildi şüphelerim oyuncu varmıydı? bunun farkı aşırı derecede fazla ben girdiğimde oyuncudan çok arkadaş edindim ve temelinden başladığım oyunu oynuyorum aramızda görmek istediğimiz insanları diğer arkadaşlardan ayırmayacağımızın temennisinide verebilirim buradaki herkese teşekkür ediyorum iyi forumlar.

8

wcf.global.timeFormatLocalized

HELLORD12

Anfänger

Beiträge: 23

Wohnort: Karşıyaka/İzmir

Beruf: Basketbol Hayranı

  • Nachricht senden

Daha yeni bir birligiz fakat cok kisa surede yuksek oyuncu sayisina ulastik. Birlikte bulundugum sure boyunca arkadaslar hicbirseyimi eksik etmediler. Son seviyeye ulastiktan sonra bile yanliz kalmadim. Sunucumuzdada rekabetimiz hic eksik olmadi. Burayi karalayan bir onyargi var. Oyuncu sayisi az. Artik boyle bir eksiklik kalmadi . Hatta rekabet eksik olmuyor :) Sizde bize katilin ve savasimiza dahil olun ..
FateZero-İMPARATORLUK


9

wcf.global.timeFormatLocalized

Kenan kardeşim ile buralara daha server boşken kasılarak mırın kırın etmeden sabrederek geldik
aynı özeni birliği büyütmemiz için tüm katılımcılarımız da gösteriyor .
Şu an çok güzel bir aile olduk ortamımız çok saygılı daha büyüyüp güçleniceğimize inanıyorum


Gelin beraber güçlenelim 8) 8)

10

wcf.global.timeFormatLocalized

birilk olarak gerçekden güzel seyler başardık kısa süre de birilk içinde en güçlü arkadaştan tutun en yenmize kadar herkes birbirne yardımcı oluyo ve giderek güçleniyoruz bu süreçde bize katılmak isteyen arkadaşlara seve yardımcı olamk isteriz

11

wcf.global.timeFormatLocalized

YORUMUN BAŞINDAN SONUNA KADAR EMEKLERİNİN KARŞILIGINI ALICAK ARKADAŞLAR VAR HAKİKATEN ÜST DÜZEZ BİRLİK BENİM AÇIMDAN BİZE KATILMAK İSTAYAN ARKADAŞLARA ŞİMDİDEN H.O DİYİM :D

12

wcf.global.timeFormatLocalized

Yaklaşık 4 yıl f2p serverında oynadım sonra bir gün p2p servera geçmeye karar verdim aynı gün TURAN birliğine girdim az oyuncu olmasına rağmen(10-15kişi gibi) şuanda girmediğimiz raid kalmadı gelmek isteyen arkadaşlar hazır kaderin tebessümü varken ve +70 pachti öncesi gelmeleri yararlarına olur

13

wcf.global.timeFormatLocalized

slm

merhabalar
yaklaşık 2 yıldır oyunu bırakmıştım p2p sunucudaki 2 arkadaşımın sıcak karşılaması , samimiyetlerine istinaden 1 aydır bu sunucuda oynuyorum. ki gerçekten geldiğime değdi :) gelecek arkadaşları aramızda görmekten mutluluk duyarız .

14

wcf.global.timeFormatLocalized

Bu oyuna yeni başlayan veya eskiden oynayıp sonradan bir bakmak isteyen arkadaşlar oyunun geçmiş zamanlarında olan para sıkıntısından veya grafik olarak bir ön yargı oluşuyor.Para sıkıntısı yok çünkü sadece çok az bir miktar aylık ödeme ile herşeyin eşit olduğu sadece emekle kasıldığı bir ortama gireceksiniz.Ben şuan bu düşüncede olanlara gelip 4-5 gün ayırmalarını ve oyun ilerledikçe oyunun güzelliğini görmelerini bu atmosferi tatmalarını ve bizimle beraber türkleri sevmeyen diğer birliklere karşı yanımızda yürümelerini öneriyorum.Zaten oyunda şuan kaderin tebessümü var 4 güne 65 en kötü bu yazıyı geç görüp gelen arkadaşlar olsa bile merak etmeyin oyunda görev sonucu toplanabilen kader puanları var onlarla bazı sıkıcı yaratık kesme görevlerini direk bitirebiliyorsunuz ve en kötü ihtimal 6 güne 65 olursunuz.Ayrıca yeni başlayan oyuncularımıza birlikçe sıkılmadan ilerlemeleri için her türlü yardımı yapıyoruz(binek,para vs... ).oyunu hiç bilmiyorum karışık geldi internet'ten baktım diyorsunuzda gelin bizimle öğrenin bizimle eğlenin birliğimizde her türlü yaşta üyemiz mevcut ve birliğimizin en önemli özelliği sohbetimizden tadın :) sadece bu sohbetten tatmak için bekliyoruz.Oyun içi bana'da ulaşabilirsiniz veya konu başlığından birlik lideri veya görevlilerinin nicklerinin yazılı olduğu kısımdan bakıp onlarada yazabilirsiniz hertürlü sorularınızı yanıtlarız. Nickim:Flojer

15

wcf.global.timeFormatLocalized

Arkadaşlar bende başladım bu oyuna ve gelişimimiz hızla devam ediyor. bütün arkadaşlarımızı bekliyoruz hiç bir yardımı geri çevirmeyen oyunculardan oluşmakta buyurun aramıza katılın..

16

wcf.global.timeFormatLocalized

Merhaba arkadaşlar,

f2p de çok kısa bir süre oynadıktan sonra, forumdan p2p yi araştırdım. P2p nin F2pye göre çok daha adil ve bu sebeple eğlenceli de olduğunu gördüğüm için p2p ye geçtim. Forumdan ittifak ve imparatorluk tarafına da baktım. Gördüm ki imparatorluk tarafında çok tutkulu, ilgili ve iyi kenetlenmiş bir ekip var.Böylece imparatorluk tarafında oynamaya karar verdim. Girdiğimden bu yana herkes bana çok yardımcı oldu. F2p dede çok kısa bir süre oynadığımdan oyun hakkında çok az bilgim vardı. Gerek binek gerek görevler vs vs herkes çok yardımcı oldu. Aynı zamanda birlikte çok hızlı bir şekilde oyuncu sayısını arttırdı ve arttırmaya devam ediyor.

P2P de oynamayı düşünüyorsanız TURAN'IN KAPILARI SİZE HER ZAMAN AÇIK.

17

wcf.global.timeFormatLocalized

Yorumlara bak ya vallahi iştahım kabardı şuan gelesim var f2p den :) Yorumlarınızda ki samimiyeti hissediyorum çok sıcakkanlı insanlarsınız.

18

wcf.global.timeFormatLocalized

BuNCH

Schüler

Beiträge: 71

Wohnort: Cehennem

Beruf: Seri katiliçe

  • Nachricht senden

emeklerinizin ve çabanızın karşılığını alırsınız inş. :)


ⒹⒺⒼⒺⓇ/ⓈⒾⓏⓈⒾⓃⒾⓏ!!!

19

wcf.global.timeFormatLocalized

KenanReyiz

Fortgeschrittener

  • »KenanReyiz« ist der Autor dieses Themas

Beiträge: 299

Wohnort: Türkiye/İstanbul

Beruf: BAU Reklamcılık Bölümü

  • Nachricht senden

emeklerinizin ve çabanızın karşılığını alırsınız inş. :)
Saol , tesekkurler ins :)

Forgotten Birliği Define Avcısı
Smugglers Paradise - P2P

20

wcf.global.timeFormatLocalized

Allods Online'ı mail.ru betasından 5.0 patchine kadar Nomercy birliği ile başlayıp, SonOfSigma ile oynayıp, bazı nedenlerden bırakmak zorunda kaldım. ( Gerçi o serverda girmediğim birlik kalmadı. Hatta Karakterim halen 55 ve full turkuaz itemlidir :D )



Tabi şimdiye kadar açılan tüm pvp serverlarda da elimden gelenin fazlasını yaptım, kalıcı olduğunu bildiğim için bir süredir bu oyuna gelmeyi düşünüyordum ve geldiğimde server hakkında bilgi almak için rasgele SEQO abimize pm attığımda hem görevlerde, hemde aklımdaki sorularda birlikçe yardımcı oldular. Turan birliğine girdim, 3 günde 65 level oldum. Pridenler güzelmiş. Oyun güzelmiş. Ortam zaten güzel. Tamam abi, alayına yardırırız sıkıntı yok ;)


Beta'dan beri oynayanları göze alırsak oyunun başlarında belki bilirsiniz ittifak tarafında Waqe vardı, bilmeyen yoktur tabi neyse onunla başladık. Herkes görev ve item peşinde koşarken biz müzayededen ucuza düşürüp 3-5 koyup satış yapardık. Ama iyi iş çıkarttık. Neyse
Normercy, Tuğra, Prestij, Revolution ve Reaction, Them, Rush birliklerine girdim ve nerdeyse hepsinde bir aile ortamı her zaman vardı. Aynı şeyi burada şuan için TURAN birliğinde de görüyorum. En azından abi kardeş muhabbetleri dikkatimi çekiyor. Hayırlısı diyelim, herkese iyi oyunlar... :)
İzmir - 35
Gediz Üniversitesi - Grafik Tasarım


## AllodsOnline GMBH.

Thema bewerten