You are not logged in.

1

Tuesday, July 8th 2014, 1:33pm

Vietor

Beginner

  • "Vietor" started this thread

Posts: 20

Location: Samsun

Occupation: Öğrenci

  • Send private message

Ücretli Serverdeki Online Kişiler Hakkındaa

Merhaba, Allods oyuncuları ve yetkililer.

Oyunun ücretli server hakkında bilginiz umarım vardır. Serverde kimse kalmamış. 2, 3 kişi var anca. Oyunda gördüğüm bir tek birlik var. Oda New Horizon.

Acaba yetkililerin. Şu oyunun online üyesini arttırmak için bir projeleri var mı? Yoksa bırakında ata karakterleri aktaralım. Adam ücretlide oynamak istese bile, diğer sunucudaki karakterini bırakmak istemiyor. Zaten bu serverler birleşti ortalık iyice karıştı. İnternette hiç Allods Online'nin reklamlarını görmüyorum. Edit . Oturduğunuz yerden online kişi gelmesini nasıl bekleyeceksiniz.

-----------------------------------------------------------------------------------
Google Translate (Turkish => English)

Hello, Allods players and officials.

The game server information about you hopefully are paid. No one is left on a server. 2, There are 3 people barely. There are games I've seen in a single union. New Horizon Room.

I wonder if the authorities. Current members to improve the game's online Do you have a project? Let us quote on leave or assigned characters. Chargeable even if he wanted to play on other servers, the character does not want to leave. Already merged servers thoroughly confused mess. I do not see any Allods Online's ads on the Internet. Edit: . How come people from your place of residence online will wait.

This post has been edited 1 times, last edit by "Discotech" (Jul 9th 2014, 6:39am)


2

Tuesday, July 8th 2014, 1:47pm

bu oyunun tutulmasının en buyuk yanı türlçe ve bedava olması...Genelde bedava server varken kımse gıdıpte paralı servera uye olmak ıstemez paralı serverında cok az olması mantıklı. Oyun baya türk oyuncu kaybettı bunu kımse ınkar edemez oyunun en basından berı bu oyunun ıcındeyım sırf benım tanıdgım ve oyunu bırakanları saysam yeterde artar bıle :) yönetım uzun zamandır sıkıntılıydı yenılendı butun kadro nerdeyse degıstı bakalım yenı kadro neler yapacak.. umarım ıyı projeler vardır

3

Wednesday, July 9th 2014, 6:37am

Discotech

Moderator

Posts: 1,308

Occupation: Teknik Destek

  • Send private message


Merhaba, Allods oyuncuları ve yetkililer.

Oyunun ücretli server hakkında bilginiz umarım vardır. Serverde kimse kalmamış. 2, 3 kişi var anca. Oyunda gördüğüm bir tek birlik var. Oda New Horizon.

Acaba yetkililerin. Şu oyunun online üyesini arttırmak için bir projeleri var mı? Yoksa bırakında ata karakterleri aktaralım. Adam ücretlide oynamak istese bile, diğer sunucudaki karakterini bırakmak istemiyor. Zaten bu serverler birleşti ortalık iyice karıştı. İnternette hiç Allods Online'nin reklamlarını görmüyorum. Edit: . Oturduğunuz yerden online kişi gelmesini nasıl bekleyeceksiniz.

-----------------------------------------------------------------------------------
Google Translate (Turkish => English)

Hello, Allods players and officials.

The game server information about you hopefully are paid. No one is left on a server. 2, There are 3 people barely. There are games I've seen in a single union. New Horizon Room.

I wonder if the authorities. Current members to improve the game's online Do you have a project? Let us quote on leave or assigned characters. Chargeable even if he wanted to play on other servers, the character does not want to leave. Already merged servers thoroughly confused mess. I do not see any Allods Online's ads on the Internet. Edit: . How come people from your place of residence online will wait.
Merhaba
Tabiki bizimde projemiz var. Ücretsiz sunucumuzdan, ücretli sunucumuza hesap aktarımı mümkün değil malesef, öneriniz için teşekkür ederim.
Yorum yaparken diğer oyunların ismini vermek yasaktır başlık ve yorum eklerken buna dikkat edelim.
İyi Oyunlar.

4

Saturday, July 12th 2014, 12:59am

Vietor

Beginner

  • "Vietor" started this thread

Posts: 20

Location: Samsun

Occupation: Öğrenci

  • Send private message


Merhaba, Allods oyuncuları ve yetkililer.

Oyunun ücretli server hakkında bilginiz umarım vardır. Serverde kimse kalmamış. 2, 3 kişi var anca. Oyunda gördüğüm bir tek birlik var. Oda New Horizon.

Acaba yetkililerin. Şu oyunun online üyesini arttırmak için bir projeleri var mı? Yoksa bırakında ata karakterleri aktaralım. Adam ücretlide oynamak istese bile, diğer sunucudaki karakterini bırakmak istemiyor. Zaten bu serverler birleşti ortalık iyice karıştı. İnternette hiç Allods Online'nin reklamlarını görmüyorum. Edit: . Oturduğunuz yerden online kişi gelmesini nasıl bekleyeceksiniz.

-----------------------------------------------------------------------------------
Google Translate (Turkish => English)

Hello, Allods players and officials.

The game server information about you hopefully are paid. No one is left on a server. 2, There are 3 people barely. There are games I've seen in a single union. New Horizon Room.

I wonder if the authorities. Current members to improve the game's online Do you have a project? Let us quote on leave or assigned characters. Chargeable even if he wanted to play on other servers, the character does not want to leave. Already merged servers thoroughly confused mess. I do not see any Allods Online's ads on the Internet. Edit: . How come people from your place of residence online will wait.
Merhaba
Tabiki bizimde projemiz var. Ücretsiz sunucumuzdan, ücretli sunucumuza hesap aktarımı mümkün değil malesef, öneriniz için teşekkür ederim.
Yorum yaparken diğer oyunların ismini vermek yasaktır başlık ve yorum eklerken buna dikkat edelim.
İyi Oyunlar.
İlginiz için teşekkür ederim. Fakat sunucunun içi bomboş. Bu konu hakkında önemli şeylerin yapılması gerek. Diğer oyun ismi vermek konusuna gelince. Örnekleme olarak verdim. Zaten o söylediğim oyunu Türkiye'deki çoğu kişi biliyor.

5

Friday, August 1st 2014, 9:07pm

Şu P2p server ı ile ilgili haberleri genellikle takip ediyorum.Nedenine gelince o server da oyniyanların çoğu zaten kimin ne yaptığını bilir yani demem şu ki paradan çok zaman verdik.D5 ve taşlar olmadan dungeon yapmak yabancılara taktik anlatmaya çalışmak gerçekten bunlar büyük sıkıntıydı.Oynadığım müddetce fightlarda olsun dungeonlarda olsun iyi vakit geçirdim.Övünmek gibi olmasın maddening serverda durumu iyi olan askerlerden biriydi.Amacım benim ve arkadaşlarımın emeklerinin boşa gitmemesi.Bu server ı bırakma olayları zaten ittifakta rusyadan katılan bir gurup vardı onların bırakmasıyla başladı.Yani hadi 3-5 kişi bıraktı bir şey olmadı diyelim ondan sonra ittifaktaki tek birlik tek büyük birlik neredeyse komple bıraktı hiçmi yöneticiler düşünmedi sormadı sizin sıkıntınız ne diye bu olan olayların ilerisini göremiyormusunuz siz.Şu bahsettiğiniz projede 2.5 aydır devam ediyo halen daha bir ilerleme göremedim ben sadece bir proje var onu biliyoruz.İşiniz zor anlayabiliyorum az çok insanlarla ilgilenmek cidden çok zor ama birazda bu projelere oyuncularıda dahil edin onlara da danışın daha kolay bir çözüm yolu bulunur gibime geliyor.En büyük sıkıntınız içinizde bir çözüm yolu bulup bunu oyuncularla paylaşınca oyuncuların bu projeyi veya çözüm yolunu sevememiş olması işte o zaman krizler başlıyor tr serverında böyle bir olay yaşamıştık.Burdaki sıkıntı birazdaha basit gibime geliyor oyuna player çekemesenizde karakter aktarımı mantıklı bir şey.Zamanında tr serverı için oyuncu olmadığında eu ya geçmek istiyoruz dediler böyle bir şeyin mümkün olmadığı yazıldı defalarca sonuç bakın şu anda nerdeyiz :)

6

Sunday, August 3rd 2014, 9:24am

İnsanı yaşat ki,Devlet yaşasın -Şeyh Edebali

7

Sunday, August 3rd 2014, 10:11pm

maviasura

Beginner

Posts: 30

Location: Alliance - Therion

  • Send private message

güzel bir oyundu allods

8

Thursday, August 14th 2014, 12:07pm

maviasura hala güzel bir oyun fakat oynayış değişiyor oyun kendini yeniliyor devamlı.
İmparatorluk:Fuquwjna


------------------------------8) :thumbsup: :P ------------------------------

9

Thursday, August 14th 2014, 2:07pm

Loruzar

Beginner

Posts: 11

Location: İstanbul

Occupation: Futbolcu

  • Send private message

hala güzel ama eskisi kadar değil

10

Tuesday, August 19th 2014, 5:55pm

aylık ödemeli server

Aylık ödemeli server'a başlamak istiyorum ama serverın oyuncu sayısı ve durumu hakkında hiç bir bilgim olmadığı için cesaret edemiyorum.Yönetimin paralı serverı tanıtmak için örnek veriyorum 11 lvla kadar insanların paralı serverda kasmasına izin verse çok mantıklı olur.Hayır para yatırıp başlayacam bomboş çıkacak server ondan korkuyorum.

11

Wednesday, August 20th 2014, 1:27am

Discotech

Moderator

Posts: 1,308

Occupation: Teknik Destek

  • Send private message

Merhaba
Ücretli server henüz yeni sayılır ücretsiz deneme süreci malesef yok, ücretli sunucumuzda oynayan arkadaşlar fikirlerini paylaşacaklardır.

12

Wednesday, August 20th 2014, 10:51am

Ben aşağ yukarı başından beri oynuyorum hesabım da 5 ayı doldurmuş zaten 5 ay lık bir server demek yeni bir serverda 0 dan 55 e karakter kasıp yine 0 dan full 52 ıtem ve 55 patch in sonun da da bir gurup oyuncuda bulunan epik taşlar bunları geride bırakıp 60 patch ine geçmemiz de var tabi bunların yaşanmış olduğu 5 aylık bir server yeni açılmış bir server sayılmaz herhalde p2p oynayacak arkadaşlar eğer oynayacak bir gurubunuz yoksa yani bir astral tayfa yada bir arkadaş hiç bu server a girişmeyin derim oyuncu fazla yok benim görüşüm bu yönde.

13

Friday, August 22nd 2014, 2:43am

Arkadaşımı ikna edebilirsem 2 kişi başlayacaz server'a.6.0.0 ile lvl sınırı yükseleyeği için kasılan itemleri sorun etmiyorum.Forumun ingilizce bölümüne baktığım kadarıyla İmp tarafında aktif birlikleri varmış ama ittifak tarafı hakkında bişi demiyorlar hatta yazı yazan bile yok.Karşıda rakip olmayınca mmo'nunda bi manası kalmıyo haliyle.Onu geçtim imp tarafına geçip başlasam bile heriflerin oyuna devam edip etmeyeceği belli değil bide ortada kalmak var.Oyunda Türk olup 2 tarafın atmosferinide bilen biri beni aydınlatabilir mi? Veya F2P modelinde oynayıpta P2P'ye geçmeyi düşünen benim gibi oyuncular var mı?F2P modelinde baya oyuncu var yarısı hatta çeyreği P2P'de olsa oynamaya değer

14

Friday, August 22nd 2014, 10:12am

Arkadaşımı ikna edebilirsem 2 kişi başlayacaz server'a.6.0.0 ile lvl sınırı yükseleyeği için kasılan itemleri sorun etmiyorum.Forumun ingilizce bölümüne baktığım kadarıyla İmp tarafında aktif birlikleri varmış ama ittifak tarafı hakkında bişi demiyorlar hatta yazı yazan bile yok.Karşıda rakip olmayınca mmo'nunda bi manası kalmıyo haliyle.Onu geçtim imp tarafına geçip başlasam bile heriflerin oyuna devam edip etmeyeceği belli değil bide ortada kalmak var.Oyunda Türk olup 2 tarafın atmosferinide bilen biri beni aydınlatabilir mi? Veya F2P modelinde oynayıpta P2P'ye geçmeyi düşünen benim gibi oyuncular var mı?F2P modelinde baya oyuncu var yarısı hatta çeyreği P2P'de olsa oynamaya değer
Bana kalırsa vaktinizi heba etmeyin çünkü oyun 3 ay önce bitti. Dahada eski haline dönmez. Oyunda kimse kalmadı o kalanlarda serverlar birleşince diğer serverdan gelen 3-5 oyuncu. Ne ittifakta ne de imparatorluk tarafında kimseler yok.

Taş çatlasa 10-15 kişi vardır. Yani ne bir raid kurabilirsiniz ne bir dominion yapabilirsiniz.

15

Friday, March 27th 2015, 12:04pm

paralı serveri de birleştirseniz parasız server ile yine paralı oynamak isteyen para yatırsın oynasın carlarını. paralı sunucu yerine paralı karekter olması bence daha iyi olur paralı serverde oynadım hoşuma gitti açıkcası. ancak oyuncu sayısı az . mevcut oyuncu sayısını niye allods böler onu anlayamıyorum. dersenizki nasıl olacak serverleri birleştirdik paralı karekterli full taşlı 5. seviye koruyucu düşen itemleri zaten daha fazla gibi gibi. ayrıcalıklı serverden çok ayrıcalıklı karekter daha iyi olur.
Melony /
Melonty
:thumbup: (p2p can. gelin sizde canlanın)

16

Monday, April 2nd 2018, 9:26pm

Vietor

Beginner

  • "Vietor" started this thread

Posts: 20

Location: Samsun

Occupation: Öğrenci

  • Send private message

Dostum teorik olarak bu isteğiniz mümkün değil. Yani bir serverde ücretli ve ücretsiz karakter olayı olamaz. Ancak ayrı serverler olabilir. Yetkililerin yapacağı şey eskisi gibi reklam vermek. Bu oyunun reklamlar hiçbir yerde çıkmıyor.

Similar threads

Rate this thread