You are not logged in.

1

Tuesday, September 25th 2018, 10:51am

Bir karakter ne kadara mal olur ?

Arkadaşlar merhaba,

Oyunu 5.0 dan beri oynamıyorum ancak oyuna baştan başlamayı düşünüyorum ( F2P ) . ortalamanın biraz üzerinde bir karaktere sahip olmak istiyorum . bütçem bir karaktere toplamda 20 30 bin tl verebilecek kapasitede dahada yukarıyı zorlayabilirim. Ancak euro' nunda durumu malum bunun bile pek değeri yok mahfazalar ile beraber 12,12,12
11,11,11 full mahfazalı binek li bir karakter yapmak istiyorum. bana bu konuda yardımcı olacak arkadaşlarla bu konu altında tartışmak isterim.

Tek ricam bütçeli karakter bilgisi olmayan arkadaşlar aşağıya yazıp konumu farklı yerlere çekmezseniz sevinirim.

Şimiden ilgileriniz için teşekkürler.

2

Wednesday, October 3rd 2018, 8:53am

Arkadaşlar merhaba,

Oyunu 5.0 dan beri oynamıyorum ancak oyuna baştan başlamayı düşünüyorum ( F2P ) . ortalamanın biraz üzerinde bir karaktere sahip olmak istiyorum . bütçem bir karaktere toplamda 20 30 bin tl verebilecek kapasitede dahada yukarıyı zorlayabilirim. Ancak euro' nunda durumu malum bunun bile pek değeri yok mahfazalar ile beraber 12,12,12
11,11,11 full mahfazalı binek li bir karakter yapmak istiyorum. bana bu konuda yardımcı olacak arkadaşlarla bu konu altında tartışmak isterim.

Tek ricam bütçeli karakter bilgisi olmayan arkadaşlar aşağıya yazıp konumu farklı yerlere çekmezseniz sevinirim.

Şimiden ilgileriniz için teşekkürler.
Öncelikle hoş geldin,baya bir eski patchde bırakmışın sen o günden bugüne çok sular aktı değirmende.Neyse bütçeniz maşallah baya güzelmiş ama o bütçelere hiçmi hiç gerek yok,eskiden vardı evet ama şuan oyuncuyu tutabilmek ve yeni oyuncu kazanabilmek için çok mücadele veriyorlar,her ne kadar oyuncu sayısındaki artışa etki etmesede sevinidirici gelişmeler.Şimdi oyunda sürekli uygun etkinlikler yapıyor mygame,mesela taşları yükseltmek için belirli periyotlarlarda kristal parça fiyatını %65 düşürüyorlar bu etkinliği beklerseniz çok çok uygun bir fiyata taşlarınızı 11 yaparsınız,düzey 5 içinde aynı etkinlik söz konusu ondada 1 kutuyu 35 kristalden 15 kristale düşürüyorlar,gelelim tomarlara 2 hafta öncesine kadar oyun size ful tomarların 1-2-3-4 lerini veriyor ve tam set 6 ve 5 taş ayrıca bir sürü kristal parça vs veriyordu,bunu kaçırdıysanız üzülmeniz lazım :) süperdi,bu olaydan faydalanamadıysanız işiniz bir nebze daha zorlaşıyor,çünki şuanda tomardır binektir bunlar taş ve düzey yapmaktan daha pahalı,bunlarıda isterseniz kutu açarsınız isterseniz müzayedede veya ticaretten çok uygun fiyattan satanlardan tamamlarsınız,bu iş biraz tuzlu olucak para basıcam derseniz tomar ve binek işine en az bir 10 bini gözden çıkarmanız lazım,tomar fiyatları çok fena,kur çok yüsek olduğu için oyun içi yaparım şansınız yok demeyeceğim ama çoook uzun ve sabır gerektiriyor,şuan da tüm gold kasma yöntemlerimizi kısıtladılar,aylarca yapmak için uğraştığımız ada bile bir işe yaramıyor,getirisi yok gibi bişi,habire soyulmasıda cabası,güçlendiriyoruz ama oda çook fazla gold lazım o halde bile oyunda baba çok çöküyor adaya alıyor ne varsa.Hocam sabırlıyım bekleye bekleye yaparım derseniz 10 bin tl ye kral hesap düzersiniz,ama ilk şart bu etkinlik indirimlerini bekleyeceksiniz,hayırlısı olsun iyi eğlenceler.

3

Wednesday, October 3rd 2018, 9:39am

dragagon

Intermediate

Posts: 526

Location: belgium

Occupation: student/waiter

  • Send private message

Ya da p2p oynar ve hemen eğlenirsin :)

Discord: Dragagon#1985
p2p: Dragagon, league.
f2p: Dragagon, Empire.
Unofficial Allods Online Fansite
Official Allods Online Fansite

4

Wednesday, October 3rd 2018, 9:49am

Ya da p2p oynar ve hemen eğlenirsin :)
Hangi oyuncularla :D f2p kan ağlarken p2p de hangi oyuncu veya oyuncularla yapıcak o işi cidden bu söylediğine sen inanıyormusun :D

5

Wednesday, October 3rd 2018, 11:11am

f2p düşünüyorum zaten eski hesabıma baktığımda 999 888 taşlı bi karakter varmış. yüksek ihtimal birazda tomar vardır bastıgım bunun üzerinden 15 20 bin arası beni kurtaracak gibi. ama bilemiorm tabi türk birliklerin durumu nedir yoğunluk varmı birliklerde gün içi online sayıları falan nasıl önemli benim için Ben genelde şirketteyim ancak eşim bu oyunu 2012 den beri baya seviyor ona ayarlıyorum işin aslı.

Similar threads

Rate this thread