You are not logged in.

1

Thursday, September 27th 2018, 6:00pm

10.0 patchi (warp) tahminler bilgiler sohbet

arkadaşlar 10.0 patch i için yapımcılar online olarak soru cevap duzenlemiş rusça tranlate + traslate kullanarak biraz olayı anlamaya çalıştım. orjinal konuşmaları anlayamadığımdan sadece tahmini konuşacağım :D içimizde rusça bilen varsa tabi super olurdu :D karman çorman devrik çevirilerden yanlış doğru anlamaya calıştğım ve anladıpım şunlar var.

arkadaşlar 10.0 da allodsun cok buyuk ve karmaşık olmasından yapımcılar kendı istedikleri verimi alamıyorlarmıs sanırım, yanı çok zorlaşmış geliştirme bunun için yeni bir sayfa dedikleri warp ı inşa edicekler miş. warp arkadaş lar şöle diyebiliriz oyun içinde ayrı bir oyun olacak gibi duruyor. ata charlar giremicek. warp alanı kendı başına haritaları savaş modları olan bir yer. 3 adet sınıf bulunacakmış.skıller ayrı özellikler ayrı. buradakı charlardan ata allodsumuza item yollamak mumkun olabilecekmiş. goruntu kalıtesi senaryolar geliştirmeler bakımından 10 senede edındıgımız tum bırıkımlerı kullanıcaz dıyorlar. warp konusunda çok faazla beklentılerı varmış ama neden bu taz birşeye baş vuruyorlar bılınmez ve sanırım bu warpta taş/rune olmayacak sadece ek yan urunler satılacak gibi anladım.

son olarakta rus forumundan anldıgım yapımcılardan bir soru cevap kesitini paylaşayım.

çeviriler translatedir artık ne anlarsak :D
evet arkadaşlar sonuç olarak çok enteresan bir noktaya gidecek gibi duruyor oyun. rus forumunda bundan rahatsız olanlarla beğenenler yarı yarıya diyebilirim yorumları cevırıp kabaca olumlu olumsuz mu anlamaya çalısıyorum ama bence çok guzel şeyler gelecek gibi dusunuyorum bilmiyorum bende buyuk bı beklentı oluşturabılır. tabi anladığım gibiyse olmayada bilir ^^ biliyorsunuz translate yanlısta cevırebılıyor. ilerleyen surecte göreceğiz arkadaslar yetkili açıklamalardan nasıl bir patch olacak ^^




VARP Nedir?
- Kabaca konuşmak gerekirse, aynı grafik çekirdeğe sahip, ancak kabaca steroidler kullanan başka bir müşteride gidebileceğiniz bir portal oluşturur. Geliştirilmiş grafikler, evet, arkadaş stat. sistem, diğer sınıflar, diğer yetenekler, diğer canavarlar, başka bir oyun. Göz önünde bulundurulması gereken tek önemli nokta, geliştirme hala çok zaman geçene kadar, işin içinde henüz bitmedi.

WARP’den şeyler Allod’ların kendileri için zorunlu olacak mı? Dengesizliğe yol açacak mı?
- Muhtemelen, gitmek zorunda kalacağınız, düz direğe sahip birkaç vites olacaktır, ancak bağış yapmaya gerek yoktur. Kabaca konuşmak gerekirse, WARP'e gitti, arsadan geçti, eşyalarını aldı, Allods'a döndü.

Neden WARP'e ihtiyacınız var, neden Allod'ları geliştirmiyorsunuz?
- İyi bir soru, bak, mevcut içerik, allodlar çok büyük, zaten yapılmış olanların çok büyük bir kısmı birikmiş. Bunu değiştirmek ya da bir yerde geliştirmek zorlaşıyor. Ve ilginç bir oyun yapmak istiyorsunuz, böylece bir tür yenilik etkisi vardı, böylece sallanacak bir yer olması ilginç olurdu. Buna göre, sonsuz bir şey geliştirmek çok zordur. Kendinize taşıyabileceğiniz temiz bir tabaka ile başlamayı denemeye karar verdik.

WARP ayrı bir oyuna mı dönüşecek?
- Muhtemelen.

Kralın savaşı olacak mı?
- Evet. WARP'de BG şeklinde.

2

Thursday, September 27th 2018, 7:37pm

ru linkini verirmisin?
Thanagor
Warchief / Empire

3

Thursday, September 27th 2018, 8:23pm

https://allods.mail.ru/forums/showthread.php?t=138057

yani bu ayrı oyun mu olacak yoksa allods un devamı mı olacak öle karman çorman cumleler var ki :) alodds2 fala dıyen var ama konusmalar aynı bızım oyundan bahsedıyor falan :)

5

Wednesday, November 7th 2018, 8:31am

https://allods.mail.ru/news.php?article=8721
https://allods.mail.ru/news.php?article=8700
https://allods.mail.ru/news.php?article=8695

açıklanan 3 sınıf arkadaşlar


oyunda burada ki gibi hedeflenip skilleri atmakla direkt hedefi vuramıyorsunuz aim/hedef olayı mevcut yanı sıze buyu atılırken saga sola kacma ımkanınız var dolayısıyla oyunculuk acısından reflex açısından ıyı bır gelişme.

2 çeşit kıyafet olacakmıs bir pve yapıcaz bir pvp bunlar ustumuzde olacak kendı sekmesınden tıklayarak hemen degıstırebılecez.

6

Wednesday, November 7th 2018, 1:42pm

7

Thursday, November 8th 2018, 12:34pm

WARP ile ilgili Aralık ayında sizlerle birçok bilgi paylaşıcaz. Biraz sabırlı olalım :)

8

Thursday, November 8th 2018, 4:52pm

bu warp olayı oyunu tekrar o ihtişamlı günlerine döndürebilir iyi değerlendirirlerse

9

Thursday, November 8th 2018, 8:07pm

mart nisana ancak çıkar yani
Thanagor
Warchief / Empire

10

Friday, November 9th 2018, 9:42am

mart nisana ancak çıkar yani


Tarih vermedim ;)

11

Saturday, November 10th 2018, 11:14am

pve sıstemı şöyle olucakmış yaratıklar kendı goruntusunu ve adını gizleyecekmiş biz onlara saldırmadan ne oldugunu bılmemızın ımkanı yokmuş :D yaratıklara dalarken tedirginlik oluşturuyor :D rus forumundan takip edıyorum da hala bizim charlarla alakalı bu allods la alakalı 1 tane bilgi yok :S

Rate this thread