You are not logged in.

Dear visitor, welcome to Allods Online Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

1

Sunday, May 4th 2014, 9:34am

resolu

resolu,merci de votre aide..

This post has been edited 1 times, last edit by "tryshoot" (May 22nd 2014, 5:05pm)

2

Sunday, May 4th 2014, 11:19am

Yop as tu essayer de jouer avec la configuration IG de la souris?
Ancien joueur d'Allods Online de passage de temps a autres =P

3

Sunday, May 4th 2014, 12:51pm

Ehdia

Trainee

Occupation: Lead Developer

• Send private message

La marque de la souris?
Est-ce que ça te le fait dès que le jeu est lancé? (La fenêtre après le launcher)
Absolute honesty isn't always the most diplomatic nor the safest form of communication with emotional beings.

4

Sunday, May 4th 2014, 3:54pm

je vais essayer je vous tien au courant..

This post has been edited 1 times, last edit by "tryshoot" (May 22nd 2014, 5:05pm)

5

Sunday, May 4th 2014, 7:54pm

C'est souvent après avoir installé le logiciel de la souris que ce genre de problème se déclare...A voir peut-être ?

6

Sunday, May 4th 2014, 10:23pm

BandicootCn

Professional

Occupation: Dire tout haut ce que tout le monde pense tout bas.

• Send private message

Change de souri ^^

moi il m'arrive que la souris ne réponde carrément plus, obliger de redémarrée le pc (souris avec fil)
▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬

▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬
youtube.com/user/crashbandicootcn/videos
facebook.com/CrashCn

7

Monday, May 5th 2014, 6:29am

Pour l'instant j ai pris les paramètre ig de la souris tout marche,merci de ton aide ..