You are not logged in.

Dear visitor, welcome to Allods Online Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

1

Thursday, July 3rd 2014, 1:07am

sifaciya bi el atin lutfen

Bu sifaciya bi guncelleme yapin allah askina sifaci heal atamior artik ptlerde dogru duzgun yer bulamiolar sifaci yerine karabuyucu felan aliolar ptye lutfek moderatorler sifaciyla ilgili genis kapsamli bi guncelleme yapilmasi lazim oynanmior sifaci sirf bu yuzden oyunu birakanlar var sifaci dogru duzgun heal atamior gittiniz sifacinin dps sini yukselttiniz ama sifacinin dps le cok isi olmaz zaten bize heal ile ilgili guclestirmeler lazim lutfen bi goz atin illa adam gibi heal atmak icin 13 tasmi olmak lazim ya

2

Thursday, July 3rd 2014, 1:09am

Ayrica sifaci kullanan oyuncularin sayisi okadar azaldiki oyuna baksan adam gibi sifaci bi elin parmaklarini gecmez forumda sifaci bolumunde bile 3 5 konu varya adminler suna bi el atin sifaciya heal ile ilgili adam gibi bi guncelleme getirin nedir bu oynanmio karakter

3

Thursday, July 3rd 2014, 1:45am

Dostum bu konuya adminlerin veya moderatörlerin yapabileceği birşey yok tamamen rusyadan gelecek güncellemelerle alakalı bişey oyun patchine mudahale söz konusu değil malesef ayrıca sana pt de yer bulamıyorlar konusunda katılmıyorum çünkü her girdiğim ptde muhakkak öncelik şifacıda oluyor karabuyucunun şifası şuan için oldukça iyi doğru ama ilk seçenek o değil çoğu zaman.Kolay gelsin.
<<<<<<<

4

Thursday, July 3rd 2014, 2:30am

Kardesim seni biliorm oyundan ben herkez ole 9 10 tas basamio yada para verip 1 gunde butun itemlerini mor yapamio oyuna abarti para yatirmadan biseylere yaramak lazim ayrica oyun yonetimi degisti bidaki gelicek guncelleme icin oyun yoneticilerinin aklinda bi fikir olusturabiliriz
Ve sifaci healer talent oynuorsan cidden bazi eksikliklerin farkina varmis olman lazim sifaciya dps guncellemesi degil heal guncellemesi gelmesi lazim sifaci bi okcu kadar dps yapmamasi lazim yada baska karakterlerin sifacidan daha fazla heal atmamasi lazim bunlar sifacinin ciddi eksiklikleri goz onunde bulundurulmali ve bir an once bisi yapilmali

This post has been edited 2 times, last edit by "beratkenanarslan" (Jul 3rd 2014, 2:44am)


5

Thursday, July 3rd 2014, 2:06pm

Şu an reen olarak aynı düzeyde denilebilecek bir karabüyücüm ve şifacım var. Fakat yanılmıyorsam biz farklı oyunlardan söz ediyoruz çünkü şifacının şifa atmayla ilgili en ufak bi sorunu yok üstelik artısı var. Adalarda yara almak o kadar kolay olmadığı için hem karabüyücü hem şifacı çok güzel şifa atıyor. Şifacımın statı karabüyücüme oranla düşük olmasına rağmen aralarında hatırı sayılır bi pratiklik ve şifa farkı var. Bahsettiğin sebepten ötürü, taş ve item meselesi vs olabilir ama düzeysiz 5 6 taşlarla çok güzel şifa atan şifacılara denk geldim şahsen. Özetle ya biz farklı oyunu oynuyoruz ya da ikimizden biri yalan söylüyor.
Sanity
on the floor, I'm just a zombie.


6

Friday, July 4th 2014, 10:51am

Şu an reen olarak aynı düzeyde denilebilecek bir karabüyücüm ve şifacım var. Fakat yanılmıyorsam biz farklı oyunlardan söz ediyoruz çünkü şifacının şifa atmayla ilgili en ufak bi sorunu yok üstelik artısı var. Adalarda yara almak o kadar kolay olmadığı için hem karabüyücü hem şifacı çok güzel şifa atıyor. Şifacımın statı karabüyücüme oranla düşük olmasına rağmen aralarında hatırı sayılır bi pratiklik ve şifa farkı var. Bahsettiğin sebepten ötürü, taş ve item meselesi vs olabilir ama düzeysiz 5 6 taşlarla çok güzel şifa atan şifacılara denk geldim şahsen. Özetle ya biz farklı oyunu oynuyoruz ya da ikimizden biri yalan söylüyor.
düzeysiz 5 - 6 tas ile cok güzel sifa atan sifacimi var bu oyunda!!!

7

Friday, July 4th 2014, 11:02am

Şu an reen olarak aynı düzeyde denilebilecek bir karabüyücüm ve şifacım var. Fakat yanılmıyorsam biz farklı oyunlardan söz ediyoruz çünkü şifacının şifa atmayla ilgili en ufak bi sorunu yok üstelik artısı var. Adalarda yara almak o kadar kolay olmadığı için hem karabüyücü hem şifacı çok güzel şifa atıyor. Şifacımın statı karabüyücüme oranla düşük olmasına rağmen aralarında hatırı sayılır bi pratiklik ve şifa farkı var. Bahsettiğin sebepten ötürü, taş ve item meselesi vs olabilir ama düzeysiz 5 6 taşlarla çok güzel şifa atan şifacılara denk geldim şahsen. Özetle ya biz farklı oyunu oynuyoruz ya da ikimizden biri yalan söylüyor.
İnş cnm yha :)

8

Friday, July 4th 2014, 11:59am

Şifacı oynamayı bilmiyorsunuz ondan sonra ağlayıp duruyorsunuz. İstiyorsunuz ki 1-2 taşlı adamları ptlere alsınlar...

9

Friday, July 4th 2014, 12:06pm

Charmie

Trainee

Posts: 134

Location: Turkey

  • Send private message

Şifacı oynamayı bilmiyorsunuz ondan sonra ağlayıp duruyorsunuz. İstiyorsunuz ki 1-2 taşlı adamları ptlere alsınlar...
+1 haklı

10

Friday, July 4th 2014, 12:10pm

Şifacı oynamayı bilmiyorsunuz ondan sonra ağlayıp duruyorsunuz. İstiyorsunuz ki 1-2 taşlı adamları ptlere alsınlar...
Nasıl oynanır peki anlatsana biraz :?:

11

Friday, July 4th 2014, 12:30pm

Charmie

Trainee

Posts: 134

Location: Turkey

  • Send private message

Şifacı oynamayı bilmiyorsunuz ondan sonra ağlayıp duruyorsunuz. İstiyorsunuz ki 1-2 taşlı adamları ptlere alsınlar...
Nasıl oynanır peki anlatsana biraz :?:





Şifacılık bu kadar kişi sana dalarken hayatta kalmaktır :D

12

Friday, July 4th 2014, 12:47pm

Alıntı sahibi "kalyoncu"






Alıntı sahibi "Muisca"



Şifacı oynamayı bilmiyorsunuz ondan sonra ağlayıp duruyorsunuz. İstiyorsunuz ki 1-2 taşlı adamları ptlere alsınlar...
Nasıl oynanır peki anlatsana biraz
Şifacılık bu kadar kişi sana dalarken hayatta kalmaktır
Tabiki de şifacılık budur :D 2senedir oynayıp 3 farklı yüksek kademeli bineği olan bi oyuncunun taşlarını tahmin etmek pekte zor değil :D ayrıca 658k canı varsa , tabi bunlara ek ulu sırlar tomarı , anlaşmalar , büyücünün bilmem nesi , karnifeks kodu vb. gibi şeyleri ekleyince zor değil :D bende de böyle olsa ramazan bitene kadar hayatta kalırım 8) :D

13

Friday, July 4th 2014, 12:50pm

Charmie

Trainee

Posts: 134

Location: Turkey

  • Send private message

Alıntı sahibi "kalyoncu"






Alıntı sahibi "Muisca"



Şifacı oynamayı bilmiyorsunuz ondan sonra ağlayıp duruyorsunuz. İstiyorsunuz ki 1-2 taşlı adamları ptlere alsınlar...
Nasıl oynanır peki anlatsana biraz
Şifacılık bu kadar kişi sana dalarken hayatta kalmaktır
Tabiki de şifacılık budur :D 2senedir oynayıp 3 farklı yüksek kademeli bineği olan bi oyuncunun taşlarını tahmin etmek pekte zor değil :D ayrıca 658k canı varsa , tabi bunlara ek ulu sırlar tomarı , anlaşmalar , büyücünün bilmem nesi , karnifeks kodu vb. gibi şeyleri ekleyince zor değil :D bende de böyle olsa ramazan bitene kadar hayatta kalırım 8) :D
ozaman taşlarım 11 11 11 / 10 10 10 du :D

14

Saturday, July 5th 2014, 7:14am

Alıntı sahibi "kalyoncu"






Alıntı sahibi "Muisca"



Şifacı oynamayı bilmiyorsunuz ondan sonra ağlayıp duruyorsunuz. İstiyorsunuz ki 1-2 taşlı adamları ptlere alsınlar...
Nasıl oynanır peki anlatsana biraz
Şifacılık bu kadar kişi sana dalarken hayatta kalmaktır
Tabiki de şifacılık budur :D 2senedir oynayıp 3 farklı yüksek kademeli bineği olan bi oyuncunun taşlarını tahmin etmek pekte zor değil :D ayrıca 658k canı varsa , tabi bunlara ek ulu sırlar tomarı , anlaşmalar , büyücünün bilmem nesi , karnifeks kodu vb. gibi şeyleri ekleyince zor değil :D bende de böyle olsa ramazan bitene kadar hayatta kalırım 8) :D
ozaman taşlarım 11 11 11 / 10 10 10 du :D
sizde abartmissinizin canim ya arkadasin taslari o zaman 11-10 mus sanki 5-4 tas seviyesidnen bahsediliyor su oyunda 11-10 tas seviyeli kac sifaci var saysana bana?

15

Monday, July 7th 2014, 8:52pm

-

Alıntı sahibi "kalyoncu"






Alıntı sahibi "Muisca"



Şifacı oynamayı bilmiyorsunuz ondan sonra ağlayıp duruyorsunuz. İstiyorsunuz ki 1-2 taşlı adamları ptlere alsınlar...
Nasıl oynanır peki anlatsana biraz
Şifacılık bu kadar kişi sana dalarken hayatta kalmaktır
Tabiki de şifacılık budur :D 2senedir oynayıp 3 farklı yüksek kademeli bineği olan bi oyuncunun taşlarını tahmin etmek pekte zor değil :D ayrıca 658k canı varsa , tabi bunlara ek ulu sırlar tomarı , anlaşmalar , büyücünün bilmem nesi , karnifeks kodu vb. gibi şeyleri ekleyince zor değil :D bende de böyle olsa ramazan bitene kadar hayatta kalırım 8) :D
ozaman taşlarım 11 11 11 / 10 10 10 du :D
sizde abartmissinizin canim ya arkadasin taslari o zaman 11-10 mus sanki 5-4 tas seviyesidnen bahsediliyor su oyunda 11-10 tas seviyeli kac sifaci var saysana bana?
Buyur kardeşim 4-5 taş seviyesi şifacı. Fotoda 936 k yendiği apaçık ortada :D adam haklı bence 6-7 taşlı sihirbaz birşeyler yaparken şifacı yapamıyor ayrıca bu bana 936 k atan sihirbaz 9 9 9 / 8 8 8 taşlı şifacıyıda 1.5 saniyede falan kesti (ctrl + yaparak rahatça görebilirsiniz) Ayrıca %10 indirimde oyunda muaazzam bir şansımın olduğunun göstergesi :D
kalyoncu has attached the following image:
  • 1233122341234 (599 x 479).jpg

16

Tuesday, July 8th 2014, 9:14am

5 sevıye tasla tabıkıde sıfan cok cok ıyı olmaz...ıyı bır talent ve guzel ıtemlerın varsa sıfan asla dusuk kalmaz...Tas basmadan bu oyunda yer bulamazsın oda bır gercek... en az 888 777 tas lazım o bıle az kalıyor artık. Şifacıların bı eksıgı yok o senın oyun oynama tarzından kaynaklanıyor olabılır :))

17

Tuesday, July 8th 2014, 9:43am

aha bak raznov yazmış ben kendisiyle astrale çok çıktım oyundan da az çok tanışırız kesinlikle sıkıntı çekmiyoruz onunla çıktığımız takdirde taşları aynen dediği gibi ben tankkende çıktım şimdi mistikkende çıktım kendisiyle adayı değil yakmak hakların yarsını bile yemiyoruz çoğu zaman.
<<<<<<<

18

Tuesday, July 15th 2014, 6:16pm

Full 9 taş yap + Karakterinle vakit geçir (pratik yap ) = 10 Numara şifacı




19

Wednesday, July 16th 2014, 12:56am

Şu an reen olarak aynı düzeyde denilebilecek bir karabüyücüm ve şifacım var. Fakat yanılmıyorsam biz farklı oyunlardan söz ediyoruz çünkü şifacının şifa atmayla ilgili en ufak bi sorunu yok üstelik artısı var. Adalarda yara almak o kadar kolay olmadığı için hem karabüyücü hem şifacı çok güzel şifa atıyor. Şifacımın statı karabüyücüme oranla düşük olmasına rağmen aralarında hatırı sayılır bi pratiklik ve şifa farkı var. Bahsettiğin sebepten ötürü, taş ve item meselesi vs olabilir ama düzeysiz 5 6 taşlarla çok güzel şifa atan şifacılara denk geldim şahsen. Özetle ya biz farklı oyunu oynuyoruz ya da ikimizden biri yalan söylüyor.
düzeysiz 5 - 6 tas ile cok güzel sifa atan sifacimi var bu oyunda!!!
Orada kastettiğim şifacıların belirli bir yere kadar direndiği elbette. Şifacılarla ilgili hiçbir sorun yok. Dakikalarca yara almayan şifacılar var ki bu aktif olarak kendini iyileştiren sınıflar için bulunmaz bir nimet. Statını ve nadir nesne imkanlarını ayarladıktan sonra hiçbir karakter hiçbir yönden sorun yaşamaz yani düzeyini taşını basmadan bu oyunda değil şifacı hiçbir karakteri oynayamazsın. İmkanlarına rağmen savunulacak çok güzel karakterler olduğunu vurgulamak istedim ama her konuya/yoruma felaket tellalı tarzında cins cins yorumlar yetiştirmek gibi bi zorunluluk hissediyorsun sanırım ben bunu anladım.
Sanity
on the floor, I'm just a zombie.


20

Tuesday, September 30th 2014, 10:01pm

arkadaşlar bir vakitler benimde şifacı karakterim vardı şifacıda eğer karşılaştığınız rakiplerinizle aranızda fazla güç farkı varsa malesef şifanız etkılı olmaz. Tabi şifacının kendine has oyun tarzınıda çözmek lazım :) Dhaka.

Similar threads

Rate this thread